2008. december 9., kedd

Hógolyó

Kaptam két szülinapi hógolyót is. Barbi és Csilla gurították nekem. Mindössze annyi a teendőm, hogy válaszolok a kérdésekre és továbbgurítom valakinek, vagy valakiknek.

Horoszkópod: Nyilas. Nem mindenben jellemző ugyan rám, de a halak aszcendenssel kiegészítve már inkább.
Egyéb esemény azon a napon, amikor születtél: Megjelent a Beatles Magical Mystery Tour című lemeze. Mást nem bírtam összekaparni eme jeles napról.
Ha nyernél a lottón: Iszonyatosan boldog lennék és sokmindent megtehetnék, amiről eddig csak álmodoztam.
Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: Állandó torok-köszörülés, főleg ilyenkor télen.
Ha web-böngésző: Google.
Ha koffein: Reggel megiszom egy instant jegeskávét és néha ebéd után egy 2 in 1 típusút. Képtelen vagyok ennél erősebbet meginni...
Színeid ruhában: A barna és annak összes árnyalata. Mellé még jöhet rózsaszín, türkiz, lila és minden egyéb pirosat kivéve.
Most mi van rajtad: Fekete pamutnaci és egy drapp, keki színű kötött felső. A férfiolvasók részére majd külön válaszolok...
A legutóbbi könyv, amit kiolvastál: James Clavell: Sógun. Imádtam!
Ha háziállat: Kutya, de lehetőleg kint az udvaron.
Amit soha nem választanál háziállatnak: Szőrös, csúszós, elmászkálós, hangoskodó... Ha rajtam múlik, akkor nem lesz háziállatunk a kutyánkon kívül.
Amit a legjobban szeretsz magadban: Most megfogtatok! Apukám erre azt mondaná, hogy hihetetlen szépségemet, márcsak fantasztikus szerénységem múlhatja felül - de nem őt kérdeztétek. :-) Most hirtelen csak olyan dolgok jutnak az eszembe, amit nem szeretek. Talán a humorérzékemet, sokszor segít...
Tíz év múlva ilyenkor hol látod magad: A számítógép előtt görnyedve egy fekete pamutnaciban és drapp, keki színű kötött felsőben. :-)))
A legutóbbi nagyon jó élményed: Hétvégén Sárváron voltunk kettesben a párommal és két napig csak punnyadtunk a melegvizes medencében.

Remélem, hogy nem haragszik meg rám egyik blogbarátném sem, hogy nem vettem túl komolyan a dolgot. A hógolyót pedig ezennel továbbadnám Melcsillának Naominak.

5 megjegyzés:

Abile írta...

Örömmel olvastalak!

Barbi írta...

Jó, hogy játszottál! Egyáltalán nem kell komolyanvenni! :-) Én is a humorérzéket értékelem talán magamban, bár én erre nem írtam semmit. Én is úgy punnyadnék már a kedvessel forróvízben, tervezzük, de a mi kiruccanásunk még nem valósult meg... Ha nyernél, megvennéd, amiről álmodozol. De miről álmodozol? :-)

Edige írta...

Barbi, nem a tárgyak fontosak... Persze vennék egy csomó mindent, hasznos és haszontalan dolgokat is. A lényeg, hogy végre nyugodt lehetnék a saját további életem és a gyerekem élete felől is. ... csak okosan kellene gazdálkodni a nyereménnyel... ;-)))

Barbi írta...

Igaz, igaz, jól mondod! Ami pedig az ajándékot illeti, hasonlóan tervezem, ahogy te, talán jövő héten sikerül elküldenem, ha nem, ünnepek után közvetlenül biztosan! :-)

Colette írta...

Kedves Edige, engem nagyon érdekelnek a csillagok, és a halak napommal, nyilas aszcendensemmel biztosan nem véletlen látogatok elég sokszor ide:)))???