2008. december 17., szerda

A postás mindig kétszer csenget?

Ez a legújabb trendi. :-)))
Reggel kaptam egy hatalmas borítékot, amit a délelőtti rohangálás idejére a kocsiban utaztattam magammal. Aztán, mire hazaértem, már várt rám a következő is... El kelne a postánál már egy alapos logisztikai reform. Természetesen nem tudtam várni és azonnal kibontottam mindkettőt.

Szóval az első nagy borítékban egy gyönyörűséges táska lapult, amit Naomi barátnőm készített nekem. Mint látjátok, elég jól ismer... Barna táska, egy édes kis rózsaszín madárkával és gyöngyörű, hímzett ággal, amin kis fagyöngyökből kirakott bogyók vannak. El voltam teljesen ájulva, gondolhatjátok! Nagyon szépen köszönöm!!!


A másik csomagnak már a mérete is ígéretes volt, hát még amikor kibontottam! Egy egész kincses ládának bizonyult. Volt benne egy fenyőfácska, ami már az ablakban ücsörög, három origami technikával készült karácsonyfadísz, díszes karácsonyi csipeszek, egy keresztszemes készlet, mágneses fotótartó, kismaci Zoénak (külön puszi érte), és egy csomag szép gyöngy bronz színben. Hirtelen azt sem tudtam, hogy melyiket nézegessem először közelebbről is...
A karácsonyi húzogatós ajándékomat Abilé-től kaptam, akinek ezúton is nagyon-nagyon köszönöm ezt a szuper meglepit. Igazán nem számítottam ilyen nagy ajándékra. Most már izgulni sem kell a csomag sorsa felől, ugyanis egy hétig pihent a postán, mire megkaptam. Szegény Abile már a postán kerestette, képzelem, hogy aggódott miatta. Lényeg, hogy előkerült...

8 megjegyzés:

bruercsi írta...

A betyárját! Ez nem-semmi két nap volt!!!Ennyi szépség! :))

Abile írta...

Potyognak a könnyeim ..., most már örömömben, de azért így is tudok írni! Örülök az örömödnek!! Nagyon izgultam az utóbbi néhány napban! :o))

Szecsi írta...

Ejha, igazán szép ajándékok!

Timici írta...

nagyon szépeket kaptál, az a fenyő így milyen más, nekem nagyon bejön;o)
gratulálok!

Edige írta...

Abile, én csak tegnap óta izgulok, de úgy látszik, hogy nem hiába. Köszönöm!

panyizsuzsi írta...

NAgyon ttszetős minde a két csomag! A rózsaszín barna kombinációt kifejezetten szeretem!

KicsiKató írta...

Jujjj, szent irigység... Nagyon szépeket kaptál:)))

Edige írta...

Tényleg nagyon szép ajándékokat kaptam. Nem győzök eléggé hálásnak lenni értük...