2007. október 30., kedd

Ismét egy hosszú hétvége

Ismét egy hosszú hétvégét kreáltunk magunknak - most pótoltuk be ugyanis azt a bizonyos elmaradt visegrádi utat, amit Zoé betegsége miatt le kellett mondanunk. Szerencsére (és persze némi készpénz átutalása fejében), lehetőség volt arra, hogy áttegyük az utazást egy másik időpontra. Így néz ki az őszi Dunakanyar. Szerencsére az idő is szép volt, habár csak egy délelőttöt töltöttünk szállodán kívül. Elmentünk a hotel közelében lévő bob-pályára. Nagyon klassz volt és a gyerek is élvezte.

Hazaérve Melcsilla üzenete fogadott, hogy megkapta a szombaton postára adott PIF-ajándékot, úgyhogy már feltehetem, hogy én mivel leptem meg őt:

Ez a minta annyira megtetszett, hogy komolyan tervbe vettem, hogy magamnak is elkészítem - esetleg később, valamilyen más formában.

2 megjegyzés:

Nina írta...

Nagyon klassz ajándékot küldtél Melindának!! :) Szuper, és nagyon ügyes vagy, varrógéppel én még csak pötyögök...

Ez a hímzős sarok tetszik! Én is hasonlóra vágyom, bár nekem egy fél szobányi terület is elkélne már :) Ágyban hímezni már nem olyan jó, néha fáj a vállam a helytelen tartástól :(

A vacsitok ínycsiklandó, éhes is lettem :-D

Edige írta...

Ágyan én is próbáltam hímezni, de nekem ott nincs megfelelő lámpám hozzá. Arról nem is beszélve, hogy párom már rég alszik, mire én befejemez a "munkát". Nekem ott kényelmetlen is, itt sokkal jobban tudok testhelyzetet váltani, ha már nagyon kényelmetlen...