2008. július 30., szerda

... és most jön, ami még nem volt

Nevezetesen egy újabb díj. Hozzánk is eljutott és természetesen tarolt is az általam sűrűn látogatott blogok között. Princi, Enigma és Tündérke volt olyan kedves, hogy rám gondolt.

A szabályok:

1. Kiteszem a díj képét a blogomban
2. Idelinkelem a személyt, akitől kaptam
3. Jelölök 7 további blogot
4. Idelinkelem a jelölteket
5. Üzenetet hagyok nekik a blogjukban

Ne haragudjatok meg érte, de az elmúlt pár hétben, már annyi blogot díjaztam és díjaztunk mindannyian, hogy értelmetlen lenne újból megjelölnöm bármelyiket...
Tudom, hogy így "megszakítom a sort", de ez mit sem von le abból, hogy nagyon örülök annak, hogy sokan olvassátok a blogomat, és hogy sokan még arra is veszitek a fáradtságot, hogy megjegyzést fűzzetek egy-egy bejegyzésemhez... Vegyétek úgy, hogy minden egyes visszatérő látogatómat megtiszteltem egy képzeletbeli díjjal!

... és még egyszer köszönöm mindenkinek, aki rám gondolt!

1 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Igazad van, egyetértek, inkább a munkáidat mutasd annak jobban örülünk!
Sajnos azok, akik nem kapnak dijat, esetleg azt gondolják, hogy őket senki se olvassa, pedig nem igy van. Ha az én blogomat senki se olvassa, én akkor is boldog vagyok, mert visszaolvasva nekem ad tapasztalatot.