2009. május 25., hétfő

Kertészkedtem

Persze csak képletesen, hiszen nincs kertünk. Viszont lassan a nyár is beköszönt, így én is vágytam már a szép színekre és a méhek döngicsélésére. Most végre kielégíthetem a vágyamat.
Régóta nézegettem ezt a mintát és most sikerült beszereznem hozzá az eredeti, kézzel festett fonalakat. Persze nem is én lennék, ha mindent az előírás szerint csinálnék - így megint lemaradt pár dolog a képről. Nem hímeztem rá az angol feliratot és az ABC-t sem. Úgy gondoltam, hogy majd valami klassz kerettel fogom "feldobni".

I was gardening all last week. Of course it is only a dream because we haven't got any garden. The summer is coming soon and I dream of pretty, colourful flowers and bees flying around. Now I can satisfy my wishes.
I want to stich this flower for a long time and now I buy the original threads for it. I don't like the prescriptions and made some changes. I didn't stich the alphabet around it and the English text. I think that I will choose a super frame.

Birds of a Feather: Bitter Flower Sampler
Fabric: 32 ct HD Lugana - Autumn Blush
Threads: WDW and Venus
A virágról készítettem egy közelit is, amin talán látszanak a festett fonalnak a finom átmenetei. Sajnos, olyan képet nem tudtam készíteni, amin a színek élethűek. Igaziból sokkal szebb...
I made a closer picture of the flower to show you the WDW-s wonderful colour. The real colours are much more prettier.

26 megjegyzés:

Naomi írta...

Ez gyönyörű lett, Edit! ...és látszanak az árnyalatok! Csodás! A méhecske zümmögését pedig szinte hallani! :o)

Dia írta...

Szerintem is lehet látni a színárnyalatokat! Gyöngyörű lett! Végülis mi lesz belőle?

Пушистость írta...

Какая красота!

Anita írta...

Én amondó vagyok, hogy az ABC nélkül is szép és hangulatos! Kíváncsian várom a keretet. :-)

Zsófi írta...

így is gyönyörűűűűű:)) milyen lehet élőben? mégméggyönyörűbb?:)

Márti írta...

Ez nagyon szép és tényleg milyen szép a kézzel festett fonal színátmenete, gyönyörűűűűű!!!!
Ja... és nekem nem hiányzik sem a felirat, sem az ABC!!!
Csodaszép!!!

Jucus írta...

Nagyon kedves kis minta, tényleg olyan nyárias! Én is kíváncsi leszek a keretre!

Nina írta...

Tökjó :)) Nagyon tetszik, már én is kinéztem ezt a samplert, csak még fonalam nincs hozzá :) Kíváncsi vagyok, milyen klassz keretet találsz neki!

Abile írta...

Edit ez fantasztikus lett! Én is most hímzek először a Szentpyr-től vett festett fonalakkal és nagyon-nagyon élvezem! :o))

dviki írta...

Edit, nagyon klassz!!! Én még nem ismertem ezt a mintát, de most úgy érzem kell nekem! :)

enigma írta...

de kis fincsi minta...nagyon szép lesz :)

Szecsi írta...

Nekem sincs hiányérzetem az elmaradt részek miatt! Nagyon szép, hangulatos kép (a zümi nagyon tetszik rajta)

Névtelen írta...

Nagyon - nagyon tetszik.Szép a minta, gyönyörű a hímzés!

Carol Anna írta...

Nagyon tetszik! Gyönyörű lett! :-)

Melinda írta...

Jujj,de szép lett!Nagyon szépek a kézzel festett fonalak!!

szisze írta...

Nagyon édes lett! Megkapó minta!

Aranyalma írta...

Ez elképesztő! Délelőtt idepillantottam, hátha történt valami új, de semmi... Még jó, hogy visszanéztem lefekvés előtt. :) Ezért érdemes volt. :) Ügyes vagy!

szkornelia írta...

Nagyon szep kis kep lett.

Edit írta...

Nagyon kedves a minta, nagyon szep lett!

unikat írta...

Nekem így is csodaszép. Az öltéseidről nem is beszélve, mert annyira szabályosak, hogy csak no!

Tammy írta...

Beautiful stitching!

baboo írta...

gyönyörű ültetté, de nekem mégis a méhecske tetszik igazán, nélküle már nem is lenni igazi virág a virág! :)

Judilla írta...

Egyszerűen szépséges!:))

Mademoiselle írta...

Nagyon helyes ez a kis méhecske :-D

Hearty Bakes írta...

Hi Edige,
i have nominated you an award at my blog. Check it out!
http://stitchinlove.blogspot.com/

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.