2010. április 15., csütörtök

Teaidő Csipkebogyóval

Kávé, tea, muffin - és egy jó csajos beszélgetés. Közben kint halkan kopog az eső, de a találkozás és a meleg szavak feledtetik mindezt. Köszönöm! Nagy szükségem volt már erre...

Ráadásul ilyen szépséges meglepetéseket is kaptam.
My surprises from England from Csipkebogyó.

Én pedig ezzel a neszivel készültem.
I sewed her this little pouch.

Coffe, tea, some muffins - this was my morning today with Csipkebogyó. It was raining outside but we was just talking and talking. Thank you so much! I need this little break...

14 megjegyzés:

Suzi írta...

Nagyon szépek az ajándékaid, olyan jó a szemnek ez a sok szín!:-)
A neszit is szívesen elfogadnám, csodaszép ezzel a hímzéssel.

Theresa írta...

Sounds like fun times~~~~~ Both of you did great work~~~~

Naomi írta...

Szép délutánotok lehetett...

Csilla böködéje írta...

Nekem a "behorgolt" akasztók a kedvenceim:-)

Csilla böködéje írta...

No hát csak újra itt vagyok kérdezősködni:-) A horgolt fogast jól gondolom, hogy az egyik végénél kezdik? Letekerik, vagy inkább kitekerik a fém akasztót és ráhúzzák, majd a végén összevarják?? annyira izgat, ki kellene próbálnom.

Barbi írta...

Csodás dolgok cseréltek gazdát! :D

Jutus írta...

Csoda szép ajándékokat készítettetek!!!:))

Timici írta...

nagyon szépeket kaptál és szépet adtál!
szuper lehetett ez a teázós délután:o)

Edige írta...

Köszönöm lányok!
Csilla, nekem is a vállfák a kedvenceim! Meg is kérdeztem, hogy készültek... Sima téglalapot kell hozzá horgolni és utólag van összeöltögetve a vállfán. Biztosan nem egy ördöngösség - már annak, aki tud horgolni.

unikat írta...

Gyönyörűségek!
A neszeszer pedig valami csoda!

SzOdi írta...

Szia! Nagyon szép ez a neszi. Szeretem a keresztszemes hímzést :) Kérlek nézz be a blogomba, díjat hoztam neked. köszönettel: Odett

t®eb♥®etta írta...

szépek az ajándékok,és a neszi is nagyon cool!:)

Csilla böködéje írta...

edige, köszi, még ma megpróbálkozom valami hasonlóval. Mostanság úgy is horgolgatok. Csipkéket pontosabban csipketerítőkkel próbálkozom.

Smily-Света írta...

Ez nagyon szép!