2013. október 19., szombat

Itt van az ősz, itt van újra...

... és engem már megint elkapott a táska varrási láz, pedig sürgős befejezésre várna a falvédőm. Viszont ezt megoldottam egy délelőtt alatt, egy itthon lévő bőr táskafül felhasználásával. A fazon roppant egyszerű, már sok helyen láttam ezt a megoldást, legutoljára egy üzletben, ahol nagyon megtetszett. Ott egy aranyos kis bojt díszítette, de erre az anyagra az már sok lett volna. Helyette a bélés anyagát hagytam egy kicsit kikandikálni a széleken.
A táska felső része visszahajtható, mágnes zárral záródik, így szuper biztonságos, de azért, hogy a mobilt meghalljam és hamar elő tudjam halászni, kellett rá egy külön zippzáras zseb is a hátuljára.
A végeredménnyel abszolút meg vagyok elégedve! A nap is kisütött - mehetünk sétálni!

It's fall again and I have to sew a new bag again. It's done in this morning, using a leather bag handle. The style is very simple, I saw that on many blogs and I thought that the fabric didn't need any other ornament on it. But only let the lining come out on the top. 
I made also an outside pocket on the back to hold my cell-phone, bedcause it's the quickest way to get out it.
I'm absolutely satisfied wit it! The sun is shining - let's take a walk inside!




4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon édes táska, ropoant kreatív az egész= mutatós!
( rózsaszín táskára vadászom, púder rózsaszínre. Hiába jelent meg sok év után a divat színpalettáján, mindenhol rusnya fekete és barna táskákat árulnak. Miért viselnek az emberek ősszel meg télen csak feketét????)
Szóval végre egy vidám őszi táska, gratulálok, Edit!

Szilvi írta...

Szívesen elkísérnélek, én is vinném az enyémet. Profi munka mint mindig!

Edige írta...

Köszönöm nektek! Szilvi, nem ismerős valahonnan ez az anyag? Régóta pihent már a szekrényben, azt is tudtam, hogy táska lesz belőle, de most találtam rá a megfelelő mintára. :-)

Szilvi írta...

Csak nem tőlem kaptad? Valami rémlik a távolban.