2013. december 23., hétfő

Párnák az ünnepre

Mi más... Elhatároztam, hogy idén mindenki kap egy személyre szóló párnát tőlem. Így aztán készült egy egész sorozat öcsémnek és családjának:
This year everybody gets a pillow for Christmas:



for my brother and his family

Anyukámnak egy tavaly karácsonyi hímzésből (lám, lám, milyen jó, hogy engem mindig a karácsonyfa alatt kap el az ihlet egy kis hímezgetésre, így aztán a nagy hajtásban van mihez nyúlni):

for my mother

Végül pedig az én nagy lányomnak:

and for my daughter

Ezekkel - a kissé rendhagyóra sikeredett - ajándékokkal kívánok mindenkinek nagyon boldog karácsonyt!
I wish you all a happy, merry Christmas!

7 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagyon kedves ajándékokkal készültél!Legyen Nektek is szép az ünnep!

Abile írta...

Békés, boldog karácsonyt!

Amanda írta...

Boldog karácsonyt!

Lisa V írta...

Love your creations. Merry Christmas.

Katalin írta...

Boldog Karácsonyt neked kedves Edige

az első képed testvére az én ajándékom:))): pont ilyen párnákat csináltam a lányomnak és párjának (csak még nem tudják, holnap jönnek:))))

Jucus írta...

Békés, boldog és vidám Karácsonyt kívánok Neked!

Naaagyon ötletes ajándék!

Tammy írta...

Those are great!