2017. január 17., kedd

Visszatekintés

Idén még nem varrtam, de összegyűjtöttem a tavalyi év néhány utolsó darabját, amiket még nem mutattam.
I didn't sew in this year, but I can show you the latest items of the past year.



Elsőként ez a házikós kép készült a két lovacskával. Legújabb kedvenc a falon!
First of all this cute picture with the two little horses. I love it!


Készült egy praktikus kártyatartó saját használatra...
An useful card holder for me...


...és egy új naptárborító a hozzá illő papírzsepi tartóval.
...and a new calendar cover with a tissue-paper holder.


Egy szett neszivel és kártyatartóval ajándékba.
A pouch with card holder as a present.


Végül pedig egy kutyusos tolltartó a kislányomnak.
Finally a pencil case to my daughter with dogs.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretem a munkáidat, a hímzőst ahol egyenletes x-ek és a kedves téma teszi csodássá a végeredményt, és a varrósokat is, a preciz kivitelezés miatt. Az a patentoló készlet is meglehetősen érdekelne!
Szóval remek munkát végeztél, minden egyes darabra jó ránézni!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que preciosos trabajos!!!!!! besos

Szilvi írta...

Ó de jók megint. Csatlakozom, Edit nagyon szépen és precízen varr, mestere a neszik cipzárbevarrásának.Az a képkeret fantasztikus! Hol csináltattad?

Edige írta...

Köszönöm Lányok!
Emőke, a patentolós készlet a Meseboltból van. Régóta izgatott engem is a használata, nem csalódtam benne, nagyon egyszerű és a végeredmény is mutatós.
Szilvi, a képkeret a szokásos helyről van, a Prohászka úti keretezőtől. Minden fehérvárinak csak ajánlani tudom őket!

melcsilla írta...

Remélem, még sok üres fal van a lakásban, ahová hímezheted a képeidet!

Igen, igen, én is mindig csodálattal állapítom meg, hogy mennyire pontosan varrsz, minden részlet maximális gonddal és pontossággal van elkészítve.