2008. január 18., péntek

Készülő fácska

Megmondom őszintén, hogy azt hittem, hogy ma már készen fogom tudni mutatni ezt a kis apró hímzést, de - mint az lenni szokott - a sors közbeszólt.
Páromnak síbalesete volt Ausztriában és a hetünk a kórházról szólt. Nekem csak fárasztó volt, de neki fájdalmas is, mert a vállában kellett egy elmozdult csontot kapcsokkal helyretenni... Ma már szerencsére itthon van, de azért még nem egyszerű az élet.
Szegény fácska elég stílusosan kopasz így a tél közepén, de hamarosan lesznek rajta szép színes levelek is. Remélem, hogy hamarabb, mint a természetben.

Az anyag az a híres nevezetes Fein Floba, amihez mindeddig nem volt szerencsém, de Clinique-től kaptam egy kis darabot kipróbálni. Az általam annyira áhított minta túl nagy volt, de nem estem kétségbe, mert kitaláltam, hogy egy szállal, egy kockába fogok rá hímezni. Egyáltalán nem nehéz, viszont azért közel sem lesz olyan szép... vagy csak én vagyok rosszul összerakva.
Minden esetre, azért nekem nagyon tetszik így is. Aranyos kis picurka lesz.

5 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Szerintem nagyon szép lesz! Én hímzővászonra még sosem mertem 1 szálasat.
Fein-floba ügyben mentségemre legyen mondva, akkor csak ennyi anyagom volt itthon belőle. :-) Ne okozzál már lelkiismeret-furdalást. ;)
Párodnak mielőbbi gyógyulást!
A két fát meg fotózzuk már le egymás mellett. :-)

Nina írta...

Párodnak gyógyulást kívánok!

No, és hogy tetszik a Floba? :)
1x1-re még én sem próbáltam ki, az az igazság, hogy ily módon szerintem csakis kerettel/rámával és le-fel öltve lesznek szépX-ek, de én így nem hímzek :)))))
Jó nekem a hagyományos is :))))
Hímzem a SAL-t :)))))

Edige írta...

Hi-hi! Ezt nem azért írtam, mert keveselltem az anyagot... Egyszerűen erre a mintára voltam ráállva. (Szép magyarosan kifejezve.)
Egyébként tényleg nagyon jó hímezni rá, de nekem egyébként túl nagynak tűnik 2x2 kockába hímezni. Jobban szeretem az apróbb x-eket, szebben kiadják a mintát. Egyébként kerettel hímzem és rájöttem már, hogy nem szabad nagyon megszorítani a fonalat. Egyedül hátul az elvarrásnál vannak problémáim, mert nagyon nehezen tudom átbujtatni a szálak alatt...

Mindkettőtök SAL-jét nagyon várom már - főleg a szupi fonalak miatt, és érdekel majd Nina anyagválasztása is.

melcsilla írta...

Szerintem szép lesz! Eddig én még csak aidára hímeztem egy szállal, kíváncsi vagyok, milyen lesz hímzővászonra! Most már muszáj lesz nekem is kipróbálni ezt az anyagot!

Edelweiss írta...

Nagyon szép lesz! Én is imádom a Flobát, a JJ Calendar-t kezdtem el rá. Majd mutizd a fácskát, hogy alakul.