2008. április 14., hétfő

RP 1. hét

Íme a hímzés állása 1 hét után: Sikeresen túl vagyok az aljnövényzeten. Megmondom őszintén, hogy ez a része nekem kevésbé tetszik. Gondolkoztam rajta, hogy nem teszem rá, de enélkül olyan üres lett volna az alja.
Már belekezdtem a fák hímzésébe is. (... méghogy a fák nem nőnek az égig...) Itt eszközöltem némi változtatást, ugyanis mindegyik fa más színű lett volna. Sötétbarna és nagyon világosbarna a két szélső. Elkezdtem az egyiket úgy, de nem tetszett, kibontottam és mindegyik egyforma lesz: két sötétbarna kombinációja. Így legalább kicsit más lesz, mint a többi.

Az átváltás miatt a bordók nagyon hasonlóak lennének, ezért azt az eredeti DMC színekkel hímzem majd - egyébként Venus-szal dolgozok. Itt, az alján, még csak egyfajta bordó látszik.

4 megjegyzés:

Naomi írta...

Edige, ez csodás lesz! ...és tényleg égig ér a "fácska"! Nagyon ügyes vagy,kíváncsian várom a folytatást! Hajrá! :D

CathlenKata írta...

Nagyon klassz lesz .... és igen vannak égig érő fák is :-)

Clinique-Bogi írta...

Nagyon-nagyon jó! Ezek után én sem várhatok addig amíg elkészülsz. :-)

Szecsi írta...

Nekem tetszenek az aljnövényzetek és az állatkák. Nélkülük kopár túl kopár lenne az alja.