2009. február 5., csütörtök

Újabb nesszeszerek

Elkészültem megint 3 újabb nesszeszerrel. Mindhárom gazdára vár majd leendő MESKÁ-s üzletemben.
I made 3 new pouch.

Colette felkérésére külön fotózom a zippzár húzókáján lévő fityegőt is. Sok ötletem lenne még, de ennek a stílusához ez illett legjobban.
Colette made a game to create something on the zippers. I take a close photo on it too.

A másik két nesszeszer pedig cicás díszítést kapott az egyik anyagom blokkjaiból.
And this are another two pouch with cats.

Teszek fel néhány fotót pár régebbi nesszeszerről is, aminek a húzókáját különböző módon díszítettem.
Some old photos of my works.



18 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon szép lett az új neszeszered! Dejóóó, lesz Meskád? :o))
A húzókák igen ötletesek. Annyira szép anyagokat használsz. Szeretem nézegetni a munkáidat!! :o)

Edige írta...

Köszönöm Abile!
Igen, lesz egyszer MESKÁ-m, ha végre rászánok egy kis időt... Addig készítem csak a dolgokat.

Zsófi írta...

Szépek lettek nagyon! Én a cipzár varrással hadilábon állok:(, így nekem ez nem menne:)

Timici írta...

szépek lettek!:o)
hurrá meska! nagyon várom már, hogy szétnézhessek a boltodban;o)

Zsukkata írta...

de jók! az első neszinél elolvadok attól a piros kismintás anyagtól, annyira helyes! És most már meg kéne tanulnom cipzárt bevarrni...

Edige írta...

A zippzár varrással is az a baj, hogy nehéz nekiállni... Egyébként nem ördöngösség, de én is mindig halogatom.

Hunszil írta...

Nekem is ..légyszí egy piros madarasat az oly gyönyörű !!! :)
Lehet rendelni ????

Márti írta...

Tetszenek, de nagyon!!! :)

Szilvi írta...

Mindegyik neszi nagyon tetszik, a zippzár bevarrás nálam hangulat kérdése.Egyszer szép lesz, máskor meg pocsék.

Naomi írta...

Gyönyörű mindegyik! A madárkás áll mégis valami miatt közelebb a szívemhez...
Már alig várom, hogy szemezgethessek a Meskás boltocskádból!!! :o)
HajrÁ!!!

Ányi írta...

Nagyon jó lett mindegyik, nekem különösen az epres a kedvencem!

gemkapocs írta...

Mindegyik nagyon szép!
Nekem az anyagvégekből készült tetszik legjobban.

Colette írta...

Köszönöm, hogy itt vagy közöttünk a játékban. Nekem az anyagvéges a kedvencem Tőled. A MESKA-hoz pedig HAJRÁ!!!!

Zsófi írta...

Nahát, múltkor el is "mentem" az epres húzókád mellett:) Pedig milyen jó "tesó";)

Szecsi írta...

Izgatottan várom a Meskádat!

Barbi írta...

Szuperek lettek! A madárkásért odavagyok! Nemkülönben a macskásokért! Jaj, igazából mindegyik jó, nem lehet választani! :)

Melinda írta...

Ismét szépségeket alkottál!Már én is nagyon várom a Meskádat!

Szentpyr írta...

Nekem a madárkás a kedvencem:)! MESKA? Már nagyon itt volt az ideje;)!