2016. március 18., péntek

Gyors sikerélmény

A következő, amit szerettem volna kipróbálni, egy neszi volt. Mi más is lehetett volna?
A leírás nagyon jól követhető és érthető, a végeredmény egy használható méretű nesszeszer lett. A fejemben már jó néhány anyag-kombináció van, úgyhogy egészen biztosan lesz még folytatás...

The next one to try was a pouch. What else? (Big smiley)
You can easy follow and understand the tutorial, and the result is a good sized, pretty pouch. There are in my mind some fabric variations - that means sure be continued...


Készítettem egy hozzáillő kulcstartót is és a Country SWAP partnerem, Jo kapta néhány magyar jellegzetesség kíséretében. 
I made a key ring too and sent to my Country SWAP partner, Jo together with some Hungarian goodies.

Aztán készítettem még egy gyors tavaszi bannert is a konyhában, mivel egészen idáig szégyenszemre a karácsonyi képecske volt kint. Az alap egy ősrégi darab, ami évek óta vár a befejezésre. Most csak egy Drezdai tányér virágocskát kapott sebtiben és már tehettem is ki a falra.

I made a spring banner too, because till now we have to see the winter one. The basic is an old item, now I sewed only the Dresden plate flower on it... and done!

Nincsenek megjegyzések: