2007. szeptember 19., szerda

Hurrá, nyaralunk!

Szombaton elutaztunk egy hosszú hétvégére Prágába. Tulajdonképpen ez volt a névnapi ajándékom - már régóta szerettem volna elmenni ide...

Pár képet hoztam mutatóba:
Prágai látkép a Várból

A híres óra az Óváros-téren

... állandósult sokadalom a Károly-hídon...

A Károly-híd

... ilyen kis sikátoros utcácskákon kell felkaptatni a Várhoz...

A Várban a Szent Vitus Székesegyház gyönyörű épülete

... és végül egy kis prágai hangulat, immár itthon...

Erre az isteni csokira véletlenül bukkantunk rá a piacon. 70 %-os étcsokoládé, benne lime-krémmel, ami egy leheletnyi zöldborssal van megbolondítva. Igazi, pikáns édesség! Itthon még nem volt szerencsém hozzá, ezért tankoltunk fel belőle. Mennyei...

6 megjegyzés:

Ralina írta...

Boldog névnapot utólag is! :)
Prágába én is szívesen visszamennék, azóta se söröztem olyan jót, mint ott. Igaz, nem is próbáltam. Viszont a cseh konyhát többször is felelevenítettük itthon.
Szép időtök volt.

Edige írta...

Köszönöm szépen!
A cseh konyha annyira nem fogott meg, de a kézműves termékeik szenzációsak...

Timici írta...

köszi a képeket, egyszer én is szeretnék eljutni Prágába:) csoki biztos nagyon fini;)

Kata írta...

Boldog névnapot , igy nagyon utólag :-)
Szép helyen jártatok,nekem örök vágyam marad azt hiszem Prága . Csak Szlovákiában voltam Senec-en .
Kata
(http://cathlen.wordpress.com/ )

Ralina írta...

Szívesen felvásároltam volna sok-sok mindent, de legtöbbször csak a boltocska kínálatát fotóztam emlékül. :)

Ankaaa írta...

Szép helyen jártatok, gondoltam rád azon a hét végén :-))