2007. szeptember 8., szombat

PIF: egy remek nap...

Ma volt a keresztszemes találkozó Budapesten. Már alig vártam - főleg, hogy tudtam, Nina ma adja oda nekem a PIF ajándékot. :-) Nem igazán tudnám megmondani, hogy mire számítottam, de ez még azon is túltesz. Megmutatom:

Ezt az aranyos JJ kerítést is ő csinálta - nagyon eltalálta az ízlésemet:

Tündériek ezek a pici gombok és egyéb apróságok:

Köszönöm Nina!!!
... és végül, amivel én leptem meg magam...

Most már mindenki láthatja, hogy tényleg szuper napom volt!



7 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Ez nagyon durva!

Edige írta...

... én mondtam, hogy gyere velünk...

Nina írta...

Edit drága, nagyon nagyon szívesen!!
Olyan jó érzés volt látnom, hogy örülsz és eltaláltam az ízlésedet :))))
Puszi innen is!

Timici írta...

csodaszépek a PIF ajándékaid! az a JJ kerítés nekm is nagyon bejönne;) és szuper kincseket zsákmányoltál, bárcsak én is eljuthattam volna:(
a zöld kockásból mit tervezel?

Edige írta...

Egyenlőre csak bevásároltam, nem tudom még, mi lesz vele...
A sötétszürkére viszont elkezdtem egy őszi bannert. Majd mutatom, ha lesz már rajta látnivaló.

Timici írta...

ok várom a fotót:) a zöld kockásra vmi fűszernövényes? vagy húsvéti? esetleg margarétás, netán pipacsos? nagyon tetszik még mindig:)
szuperek a fülek is, én is szeretnék majd egy hímzett tatyókát, de hát mit nem szeretnék:D

Edige írta...

A pipacsos ötlet tetszik... Egyébként bannerre vagy párnára gondoltam, ugyanis nálam az asztalterítő nem jöhet szóba - maximum valami futó!