2007. szeptember 1., szombat

Mutogató

Rég nem írtam már, mert nem volt mit mutatnom.... Most bepótolom! Mutatok pár dolgot, ami mostanában lett kész, illetve még befejezés előtt áll.
Elsőként a kislányom óvodás csoportjának készített faliképet mutatom - mint látszik is, még csak a hímzés részén vagyok túl. Még nem tudom, hogy milyen formában fogom összeállítani, de hamarosan ki kell találnom, mert jövő héten már szeretnénk elvinni...

... mint látszik is, idén nyuszi csoportos lesz a lánykám...


Az elsőn még csak elmosódott foltok látszanak csak, a másodikon már azért kirajzolódott, hogy tulajdonképpen nyuszi akar lenni. 14-es fehét aidára csináltam, és nagyon furcsa volt, hogy ilyen nagy x-eket kell csinálni - viszont gyorsan ment...

Majd megmutatom készen is


A másik félig kész a JJ apró "kollekcióm", amit még szintén meg kell varrnom - úgyhogy jövő héten megint folyamatosan a varrógép mellett fogok ügyködni.

Holnap elutazunk 3 napra Visegrádra, amit már nagyon vártunk mindannyian, hiszen a nyáron nem voltunk sehol nyaralni. Sajnos ma reggelre Zoénak bedagadt a jobb szemhéja. Elvittem az ügyeletre, ahol nem nagyon javasolták a fürdőzést, kapott szemcseppet és kálciumot.
Őszintén szólva nem is nagyon tudom, hogy érdemes-e elmenni, mert fogalmam sincs, hogy fogjuk megoldani, hogy ne fertőződjön tovább a szeme. Arról nem is beszélve, hogy annyira várta már ő is a szállodát és a medencét. Perszen én is...
Remélem, hogy holnapra jobban lesz - hiszen a gyógyszereket már elkezdte szedni.

3 megjegyzés:

melcsilla írta...

Én régen nagyon utáltam kontúrozni, szükséges rossznak éreztem. De ez már teljesen megváltozott, a nyuszi is mutatja, hogy mennyire feldobja, és mennyire megadja a kép lényegét a kontúr. Bájos nyuszika:)

Ányi írta...

Nagyon aranyos lett a nyussz! Én pont ezért szeretem a kontúrozást (bár néha a pokolba kívánom), amit Melinda írt. A nyuszicsoport miatt irigyellek kicsit, nekünk a költözés miatt most az ovi is tolódik, egyenlőre küldenek el minket mindenhonnan, merthogy sok a gyerek.
JJ-k is nagyon tetszenek, nemrég csináltam én is egyet, de ez még titok.
Ányi

Edige írta...

Nekem nem gond a kontúrozás, mert én imádom csinálni. :-)
Most viszont már én is több "titkos" munkába fogok kezdeni, amit sajnos nem mutathatok.