2007. december 18., kedd

Jézuska első látogatása

Tudom, hogy kissé még korai - de tényleg itt járt...
Kezdem azzal, hogy egyszerre két csomagot is kaptam! Az egyiket Noémi, virtuális barátnőm küldte. Már előre láttam, hogy valami fantasztikus ajándékot rejt, mert a doboz hatalmas volt. Aztán, amikor kibontottam, akkor majdnem leesett az állam. Ezt a csodálatos redwork faliképet és egy ollótartót találtam benne. Nem is tudom, hogy köszönjem meg Noéminek ezt a rengeteg mindent és a kedvességét, hogy gondolt rám...


A másik fantasztikus csomagocska tartalma pedig magáért beszél. Nyilván már mindenki kitalálta, hogy Ninától kaptam ezeket a gyönyörűségeket, amiket a tőleg megszokott precizitással és gondossággal készített. Nem is tudom, hogy miért lepődöm meg mindig, újra meg újra ezeken a jellegzetesen "Ninás" dolgokon...
Bevallom, hogy az egyik ollóőrét, amit Cliniqe-nek küldött, már megcsodáltam - némi irigységgel - de akkor még remélni sem mertem, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen valódi "műremekem". ... és akkor ugye még a hóemberes díszről nem is beszéltem...

Drága barátnőimnek nagyon szépen köszönöm ezeket a meglepiket - tényleg nagyon meghatódtam és bearanyozták ezt az amúgy eléggé szürkének és unalmasnak ígérkező keddi napomat. Puszi mindkettőjüknek!
A harmadik "angyalka" pedig párom volt, aki tegnap éjjel érkezett haza a síelésből. Ennyi finomságot hozott, amit nagy lelkierőről téve tanubizonyságot, eltettem a spájzba. Bezzeg a gyerek reggel már kindertojással kezdett! Hiába, neki még sokat kell tanulnia... vagy nekem kellene inkább... ?

1 megjegyzés:

Nina írta...

Én is köszönöm a Te csomidat!!!!
Megleptél ám vele :))))
Puszik!