2007. december 6., csütörtök

Karácsonyra várva

Miután kész lettem a cicás párnával - amit sokszor bizony késő éjjelig hímeztem - olyan iszonyú fáradtság vett erőt rajtam, hogy igazából semmihez sem volt kedvem. Viszont most már végérvényesen közeleg a karácsony, éppen ideje volt lecserélni a tökös képecskét egy aktuálisabbra. Ne nevessen ki senki, de most ezt bírtam csak összehozni. Ehhez is két nap kellett... Azért advent lévén az aprósütemény-gyártást sem hanyagoltam el. Az elmúlt héten készült ez a vaníliás kifli, amit nálunk mindenki nagyon szeret. Nem is tudom, hogy miért csak karácsonyra szoktam elkészíteni, hiszen igazán egyszerű süti.

2 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon tetszik az új bannered! nem is értem miért szabadkozol??? annyira ötletes és jók a szinei is, szuper!
sütik nagyon nyamik, nagyim csinált mindig karácsonykor, imádom:o)))) én sajnos nem tudom, hogy kell készíteni:( igaz nem is próbáltam még(pirulófej)

melcsilla írta...

Nekem nagyon tetszik ez a banner, olyan igazi "edites":) És a lényeg, hogy karácsonyi hangulata van!