2008. október 24., péntek

Kipécéztek...

... méghozzá többen is. Név szerint: Marianna, Barbi, Belinda és Ayla. Ez pedig bizony kötelezettséggel is jár! Nevezetesen azzal, hogy:
1. Ki kell tenni a blogban annak a személynek a linkjét, aki játékba hívott.
2. Önmagamról kell megosztanom 7 dolgot.
3. Szintén 7 embert nekem is játékba kell hívnom.

Lássuk:

1. Mindig törekszem a maximálisra. Ez nem jelenti azt természetesen, hogy azt létre is tudom hozni maradéktalanul, amit megálmodtam... Ennek számos oka és gátja is lehet. Viszont törekszem rá, főleg a körülöttem lévő és az általam létrehozott dolgokban.
2. Az előzőekből fakadóan elég kritikus vagyok - de úgy érzem, hogy azért tárgyilagos.
3. Nem vagyok finnyás, de amiket képtelen vagyok megenni, azok a belsőségek és a gesztenyepüré.
4. Mindig is vonzott a pszichológia, de van egy olyan érzésem, hogy erről már végleg lecsúsztam...
5. Imádom a színeket, de amit nem tudnék felvenni és hordani, az a piros.
6. Legjobban teljesen elsötétített szobában tudok aludni, mégpedig úgy, hogy lehetőleg karnyújtásnyira se legyen tőlem senki. Ez nem valami dili, hanem ténylegesen zavar a dolog. Direkt ezért készíttettünk annak idején extra méretű francia ágyat.
7. Szerencsés embernek érzem magam, ám az én életemben is vannak kisebb-nagyobb zökkenők. Szerencsés pedig azért vagyok, mert pont ebbe a családba születtem, megtaláltam azt, akivel kerek az életem és van egy csodálatos kislányom, akit imádok. Kell ennél több?
+1. Majd elfelejtettem... Van egy klassz hobbim és rengeteg virtuális barátom, akiket ennek köszönhetek.

Annyi mindent tudnék még írni - nem is tudom, hogy miért pont ezek jutottak most hirtelen eszembe....

Még meg kellene neveznem 7 embert, akikre én is kíváncsi vagyok, de ahogy elnéztem az általam látogatott blogokat, már mindenkire sor került... Így csak annyit a dolgom, hogy elolvasom az ő írásaikat is.

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon örülök, hogy megtudtam, ha esetleg találkoznánk az életben és beülnénk egy cukiba, ne hívjalak meg gesztenyepürére, ne vigyek neked piros sálat ajándékba. A pszichológia szerintem is érdekes. És nem, nem kell több egy imádott családnál!:-)

Edige írta...

Én viszont már azt is tudom, hogy a cukiban valami marcipánosra foglak meghívni... esetleg én is azt eszek majd, mert imádom. :-)))

Bnorka írta...

Én is felkértelek volna, de már megtetted :) De a blogomban megneveztelek. Jó volt olvasni!