2008. október 27., hétfő

The Prairie Scooler évszakok - ősz

A karácsonyi ajándékok gyártása közben egy kis szünetet iktattam be és elkészítettem egy újabb, négy évszakos sorozat első darabját. Már régóta kinyomtattam a mintát és most - hosszas tanakodás után - ezt kezdtem el. Az őszi képecske már kész is van, mindössze a felirat hiányzik róla, de azt majd a legvégén fogom ráhímezni mind a négyre, mert magyar feliratot szeretnék. A legjobban ezen a képen a kukorica csövek tetszenek. Imádom, hogy olyan aprókák és tarkák... hogy hímezni milyen volt, azt inkább nem ecsetelem...

Most félre is teszem, mert egy újabb karácsonyi hímzésnek álltam neki, ami még nem publikus. Tudom, hogy rendszeres olvasója a blogomnak, aki kapni fogja...
Azért lesznek közben olyan dolgok is, amiket megosztok majd Veletek!

12 megjegyzés:

Barbi írta...

Csodás ez a minta! Nagyon szépek a színei! És köszönöm a kommentedet! Várom az üzit! Nagyon szeretnék kis kapcsos szütyőket gyártani!

Márti írta...

Nagyon megfogott!!! Szuper kis minta és tényleg nagyon klasszak a kukorica csövek!!!
Milyen vászonra hímezted? Olyan szép!

Ayla írta...

Nagyon szép, mindíg is tetszettek a PS minták.

Szecsi írta...

Nekem is kedvenceim a PS minták. Én a karácsonyiakba vagyok bele zúgva, de ez az őszi is nagyon szuper lett!

Edige írta...

Nekem is elsősorban a színei tetszenek - tiszta őszi hangulata van... Meg egyébként is! Megérdemlem!!!
A vászon 32 ct. Murano, a színe pedig Clay (715).

Naomi írta...

Nagyon cuki kis minta, és mint minden, amit készítesz, gyönyörű!!! :o))

baboo írta...

nagyon hangulatos kis kép, és tényleg igazi őszi színei vannak! ezért szeretem annyira ezt az évszakot, mert olyan nyugodt színei vannak! :)

Naomi írta...

Gyere! Nézz át hozzám, és játszunk egy jót!!! :o))

Lilang írta...

Szuper ez a kép!!!!
Jól megcsináltad a kukorica csöveket :)
A hóemberkék is tetszenek :)
Kunyizhatok mintát?

Lilang írta...

Az ablakom:
lilang kukac citromail pont hu
:)
Előre is köszike :)

Judit írta...

Aztamindenit!!!
Ez a képecseke fantasztikusan jó lett!
Gratula! :)

Zsófi írta...

Nagyon bájos ez a képed!