2008. október 20., hétfő

Pacikák

Hét végén nagy munkában voltunk a kislányommal. Lencsi baba helyett ezt a három pacit készítettük, két kis barátnője is kapott egyet-egyet. A tervezés rám hárult, az anyag és a színek kiválasztása pedig Zoé ízlését tükrözi. Túl sok szabad kezet nem kaptam ezen a téren, de a siker leírhatatlan volt...
Ma reggel vittük is őket az oviba, de hazahozni már csak a kék mintásat fogjuk - az lett ugyanis Zoé pacija. Legnagyobb meglepetésemre nem a piros-rózsaszín pacik közül választott. Úgy látszik, hogy néha még az anyukák sem érthetik meg a kis 5 évesük lelkivilágát. :-)

14 megjegyzés:

mmama írta...

Nagyon aranyosak a pacik !
Zoénak jó izlése van, biztos
volt kitől örökölni.........

Katbo-Réka írta...

Nagyon-nagyon helyesek. Ügyesek vagytok!

katafolt írta...

Szépségesek!Nálam is vár sorára néhány kiszabott lovacska...

Edige írta...

Köszönöm! Igazából nagyon hamar megvolt és elég egyszerű, de a kislányom imádta őket már akkor is, amikor még csak szabtuk az anyagot. ... és már igazi profit megszégyenítő technikával tömködi a formákat...

Anita írta...

Nekem is nagyon tetszenek ezek a lovacskák, lehet, hogy csinálok is gyorsan egyet, míg benne vagyok a varrásban. A hímzett pacival is nagy sikert arattam, ennek is biztosan örülne a barátnőm szintén 5 éves lánykája. :-)))

Naomi írta...

Ezek a pacik fantasztikusak lettek!!! Küld el légyszi a mintáját!!! Ancsi már látta, (nem bír magával, annyira szeretné) Mesi még oviban, de szerintem neki is kedvence lenne!

Köszi előre is!!!

Puszika :Naomi

Barbi írta...

Hát a kék a legizgalmasabb mintájú, persze, hogy az kell Zoénak! Nem mindig a szín a lényeg! :-) Nagyon édesek!

Ibcsy írta...

Szuper édesek! Nekem is a kék tetszik a legjobban:-)

Márti írta...

... ezek mennyire jók!!! :))))

Kicsiny Györgyi írta...

Hihetetlen jók!
Szuper dolgokat alkotsz, le a kalappal.

Timici írta...

helyesek lettek a pacik, gratula!:o)

Colette írta...

Nagyon tetszenek, szabad elkészíteni utánad, szabadon, mondjuk filcből???

Edige írta...

Drága Colette!
Hogy szabad-e... Megtiszteltetésnek venném. :-)))

Zsófi írta...

Nagyon helyesek ezek a pacik! Nagy kedvet kaptam hozzájuk én is:) Ügyes vagy!