2008. november 16., vasárnap

Krémes házilag

PUDINGOS KRÉMES

Tészta: 7 tojássárgáját habosra keverünk 20 dkg kristálycukorral és 8 evőkanál vízzel. 20 dkg liszttel elkevert fél csomag sütőport adunk hozzá és egy nagy tepsiben megsütjük.
Krém: 2 csomag vaníliás pudingport fél liter vízzel és 5 evőkanál cukorral sűrűre főzünk, majd még melegen hozzáadjuk a 7 tojásfehérjéből vert kemény habot. A tésztára tesszük.
Tetejére: 1 tejszínhabport az előírás szerint elkészítünk és egy csomag habfixálót keverünk bele. A krém tetejére kenjük. Díszíthetjük tortadarával vagy reszelt csokival.

Nagyon finom, ünnepi sütemény és rém egyszerű elkészíteni. Igazán másnap finom, ha az ízek összeértek. Próbáljátok ki, érdemes!

7 megjegyzés:

Naomi írta...

Edige! Olyan élmény, csak nézni is ezt a képet, hogy...hát még milyen finom lehet!!! :o)
Nagyon ügyeske vagy!

Tegnap megsütöttem a vajas-csokis kekszet, már sokadszor. A lányok imádják! Persze fotót elfelejtettem készíteni, mára pedig csak "nyomokban" fedezhető fel a sütistálkán...!!! :o)

Judit írta...

Nagyon guszta! recept elmentve.

Clinique-Bogi írta...

Én pedig átmegyek, mert olvasom, hogy másnap jó. Persze lekéstem róla. :-D
Ez valószínűleg bizonyíték arra, milyen finom volt. :-D

Monika írta...

Nyami! Hú,de jól néz ki! Köszönöm a receptet,ki fogom próbálni.A boltiak ehetetlenek.

Monika írta...

Gyönyörű a háttered!!!!!!!!

kastanie írta...

Úgy örülök, hogy leírtad, már régóta készülök ezt a receptet megszerezni, ettem már ilyet, nagyon jó volt

Edige írta...

Tényleg ajánlom bárkinek, mert nagyon egyszerű elkészíteni és még finom is!