2009. április 22., szerda

Ajándék Naominak

Hétvégén egy kedves blogbarátnőmnek készítettem ajándékot névnapja alkalmából. Ezt a technikát már régóta ki szerettem volna próbálni és most végre vettem egy nagy lélegzetet és belevágtam. Nagy segítségemre volt az elkészítésben Mazsola remek leírása, melyben részletesen, lépésről lépésre le van írva minden apró trükk. Mintának egy aprócska Lizzie Kate képecskét választottam, amely illik a notesz tartalmához.
Biztos vagyok benne, hogy virtuális barátnőmnél méltó helyre lelt ez a kis címjegyzék.

Még egyszer: Boldog Névnapot Naomi!

At the weekend a made a little surprise for my dear virtual friend. I would like to try this technique for a long time and now I undertook this project. I choose a little Lizzie Kate picture which suits the book's content. (It's an adress-book.) I followed the very good and detailed tutorial of Mazsola.
I hope that Naomi will like it.
Happy name-day dear Naomi!

7 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon szép lett! :))))

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm, drága Edit! Gyönyörű!!! :o)

Névtelen írta...

Tényleg nagyon szép ajándék lett!

Szentpyr írta...

de klassz!! és ötletes a funkció is!

dviki írta...

Egyszerű és nagyszerű !!! :)

Zsófi írta...

Szuper lett!!!

Szecsi írta...

Nagyon kedves ajándék!