2010. január 13., szerda

Ajándékok

Kedves barátaimtól jó pár szépséges ajándékot kaptam karácsonyra. Elnézést, hogy kissé késve mutatom őket.

Some kind Christmas presents from some kind Friends of mine.



Naomitól kaptam ezt a kedves kis angyalkát a dobozzal és a nyaklánccal.




Melcsilla ezt a gyönyörű tűkönyvet készítette nekem.




Szecsitől ezt a csodaszép dobozt kaptam.




Csipkebogyó ilyen szépségekkel lepett meg.




Ezt a monogramos kis lógókát pedig Csicsóné-Melinda készítette.




Skorpiócska igazán meglepett ezzel a hímzéssel...




Nagy késéssel, de végül megkaptam a SWAP ajándékomat is Marcelától.




Ez pedig az egyedüli kakukktojás - ugyanis ezt én készítettem Ellen részére a SWAP keretein belül.

Köszönöm szépen itt is mindenkinek, hogy gondolt rám! Hamarosan jelentkezem, mivel ma végre elővettem a varrógépemet...

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Edige, what wonderful gifts you received. Love the little bird box

unikat írta...

Ennyi szépséget!
Használd egészséggel!
S a tiéd is annyira csodaszép lett!

Kryx írta...

Nagyon klassz ajándékok! Amit te csináltál az is tök jó lett, nagyon tetszik az ötlet!

Monika írta...

Csodaszép ajándékok!!!!!!!Pont hozzád illők!

Amanda írta...

Szépek az ajándékok, használd egészséggel. Amit Te készítettél olyan egyedi és eredeti lett, nagyon tetszik!

Fércművek írta...

Minden szép, de amit Te készítettél az teljesen elvarázsolt! :)

Edit írta...

Szépeket kaptál, s amit Te készítettél, az is nagyon gyönyörű. Én is nézegettem egyszer ezt a mintát, de nem mertem belevágni, annyi hópihe... :)

Abile írta...

Örülök, hogy újra itt vagy és hogy már varrsz is!
Csodaszép ajándékokat kaptál és készítettél!

Melinda írta...

De jó ,hogy újra itt vagy!:))
Nagyon szép meglepiket kaptál:))
De amit Te készítettél...csodás,egyszerű,de nagyszerű!!