2010. január 22., péntek

Táska mustra

Zsuzsi kedvéért kiborítottam a táskámat. Magam is meglepődtem rajta, hogy mindössze ez minden, amit ebben a méretes táskában cipelek.



Akkor nézzük:
- Természetesen benne vannak az irataim.
- Pénztárcám, amit hamarosan lecserélek egy pirosra, mert az állítólag több pénzt fog hozni. Letesztelem.
- Egy idei határidőnapló és toll, hogy a fontos dolgokat feljegyezhessem.
- Mobiltelefon, hogy ne legyek elvágva a külvilágtól.
- Kesztyű
- Ajakír
- Papírzsebkendő, ami szégyen szemre gyári csomagolásban van, de majd teszek róla, hogy kapjon hamarosan új ruhát.
- Egy kis tasak, benne popsitörlő kendő (amióta kisgyerekes anyuka vagyok, ez elengedhetetlen), szemüvegtörlő, ragtapasz és egyéb okosságok.
- Mérőszalag. Szintén megérdemelne valami csini rucit.
- Fogselyem
- Térdharisnya. A minap vásárolni voltunk és bedobtam a táskámba, hátha cipőt kell próbálni. Nem kellett.
Néhány használt papírzsebkendőt eltávolítottam még a fotózás előtt az esztétikum érdekében. Egyébiránt ennyi.

Én Dudit és Mammka táskájára lennék kíváncsi.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Hajjjajjjjj!:) Sejtettem,hogy hozzám is ideér.:) De ez tetszik!!!!:)

Dudit írta...

Na Várjál....
Borítani nem fogom, de felsorolom:
A kocsi fogalmija és pár elengedhetetlen gyógyszer (hasmenésre, fejfájásra, lázcsillapító, Calcium ampulla alelgiás reakció esetén elengedhetetlen)
Ezen kívül a tárcám, persze piros hogy mindig legyen benne pénz, határidőnapló, Neszeszerem ebben: papírzsepi, parfüm, kézkrém, hajcsat, négy toll, rágó, tic-tac tudod csak két kalória! Ennyi!

Amanda írta...

Rendes női táska tulajdonosa vagy! Gratulálok, mert elég nehéz egy női táskában rendet tartani.

F.Gina írta...

Úgy megörültem, amikor láttam, hogy írtál nálam kommentet, azt hittem, boltolunk, de aztán rájöttem, hogy csak szurkolsz :)) Kár, az előbbinek jobban örültem volna :))