2014. február 5., szerda

Minden jó, ha jó a vége!

Márpedig ennek szerintem elég jó vége lett... Igaz, hogy a tűzéssel még némi problémáim vannak, mert a gépem nem akarja azt, amit én - így az egyszerűbb (és gyorsabb) utat választva, csak simán, csíkokban tűztem meg. Remélem, hogy a következő darab már valamivel profibb tűzéssel fog büszkélkedni.
Everything is good, if the end is good. I like it, but the quilting has some problems because my machine don't want to make what I want. I chose the easiest way and quilted it with simle stripes. I hope that the next one will be more professional...



Fölötte látható a Mesefalu jelenlegi állapota, amit idén szintén bővíteni fogok terveim szerint. Ahogy így elnézem, egyre inkább kedvemre alakul a dolog!
Above it you can see my Fairytale Village. I plan to carry on building it this year. As I see it turns into my mind!

6 megjegyzés:

Julcsi írta...

Hűű, de nagyon tuti! Ügyes vagy!

Névtelen írta...

A tűzés hm hát igen az kemény dió,de a falvédőd tetszik nagyon így is.A mesefalu meg valami olyan csoda ötlet!!!!<3

Kriza írta...

Óóóó, de szép!! Nagyon jó így együtt a sok szépséged.

ozsuzsanna írta...

Nekem a tűzés is tetszik!
Nagyon-nagyon szépe lett!

László Kinga írta...

Nagyon szép mind, a kis mesefaluval együtt! Most találtam blogodra, nagyon szépek a munkáid. Milyen jó dolog, hogy ilyen ügyesen tudsz varrni, és hímezni is!

Edige írta...

Köszönöm, már tervezem is a következőt a lányomnak és remélhetőleg ott a tűzésnél is profibb leszek...