2008. augusztus 6., szerda

Táska szett készen

Íme a nyári táska szettem:

Egy papírzsepi tartó és egy napszemüveg tok készült hozzá. A napszemüveg toknak a tűzése legalább annyi időt vett igénybe, mint az összes többi művelet - hiába, gyakorolni kell még ezt, meg persze egy jóval profibb gép sem ártana... Tegnap már félig bevarrtam (kézzel persze) a zippzárt a napszemüveg tokba, amikor rájöttem, hogy nem tudom szétnyitni. Addig-addig küzdöttem vele, míg kibontottam teljesen. Selejtes volt a zippzár. :-( Ma vettem bele egy másikat és gyorsan belevarázsoltam.

Ehhez a táskához mást már nem készítek. Most éppen pakolászok és készülgetek a NYARALÁSRA! Szombaton megyünk, de addig még jelentkezni fogok...

12 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Ez elképesztően jó lett! Remélem magaddal viszed a nyaralásra!

Jó pihenést:))

helen írta...

Nagyon mutatósak!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Hűűűű de jól néznek ki! Ha meguntad befogadom :)

Julcsi írta...

Hű, de jó! Ez az anyag ugye ama bizonyos svéd lakberendezési áruházból van? (Lehet, hogy már írtad?!) Ki nem néztem volna ilyet azokból az anyagokból...

Julcsi írta...

Közben rájöttem, hogy a táskánál írtad azt az áruházat, amire én is gondoltam. A régi anyagaik sokkal jobban tetszettek.

Jó nyaralást és főleg jó időt!

Edige írta...

Köszi mindenkinek. Ezt az anyagot a Marcosy nevezetű lakberendezési boltban vettem - egy kiszuperált mintasál volt. Még egy kis darab van, de azt majd valami másra fogom elhasználni. Lehet, hogy csak pár virágot fogok applikálásra kivágni belőle...
Időnként el fogok még látogatni ebbe a boltba, mert a mintasálak között is kincsekre lehet bukkanni.
Biztosan nem fogom egyhamar megúnni, úgyhogy ha valakit evvel a táskával láttok sétálni, az biztosan én vagyok. :-)

ercsu27 írta...

Nagyon klassz lett!
Jó nyaralást! :-)

Naomi írta...

Nagyon szuper lett a táska-szetted!!! Hihetetlen jó ez az anyag, és nagyon ügyesen megvarrtad! :D

Érezzétek magatokat nagyon-nagyon jól!!! Élvezzétek a nyaralást!!! Puszi Nektek!!! :D

Kicsiny Györgyi írta...

Szia Edige, nagyon szuper lett ez a táskád, is mint az összes többi. Gratulálok hozzá!
Mostanra bátorodtam fel annyira, hogy elkérjem tőled a táska szabásmintáját, megpróbálkoznék vele, remélem, sikerül.
Előre is köszönöm,
narancsjam kukac gmail pont com.

baboo írta...

nagyon szép kis szettet hoztál össze, amíg távol voltam, gratulálok!!! a szinek olyan igazi nyári hangulatot árasztanak, a kis kiegészítők pedig biztosa nagyon praktikusak!
így már minden adott egy klassz kis nyaraláshoz, szóval érezzétek jól magatokat és pihenjetek sokat!!

Patrimama írta...

Szuper lett atáska a kiegészítőkkel.
Jó nyaralást kívánok!

Patrimama írta...

Az előző megjegyzést nem tudom miért Cserny néven jelent meg?(számítógép rejtelmei)Patrimama vagyok.