2009. január 19., hétfő

Házikó alakulóban

Tegnap este végre felépült a házikóm. Némi növényzetet is sikerült még mellé varázsolnom - egyébként is kíváncsi voltam rá, hogy nem olvad-e bele túlságosan a háttérbe a világoszöld rész. Elégedett vagyok vele, mert elég szépen kiadja az átmeneteket a kész hímzés és a nagyon világos részek sem túl zavaróak benne.

Yesterday evening I finally built the house and what is more I stitched a few plant around it. I was curios how looks the bright green thread on this fabric... and I am satisfied with the result. It looks good enough!

10 megjegyzés:

Jucus írta...

Nagyon jól haladsz, szép lesz!

Lilang írta...

Szépen látszik a világos zöld rész is.

Timici írta...

szép lett, olyan jók a szinei:o)
lenne egy kérdésem, ami talán egyértelmű, de inkább mégis rákérdezek: ezt a fonalat is Xenként kell hímezni, mint a WDW és ST fonalakat? köszi:)

Abile írta...

Gyönyörűséges a házikód! Én épp tegnap este végeztem a zöld részekkel... a házikót hagyom a végére, mert az a legizgibb számomra és szeretném, hogy sokáig tartson az örömöm, amíg varrom :o)

Naomi írta...

Szépséges lesz! :o)
Szívesen beköltöznék... :o)))

Edige írta...

Igen, ez is kézzel festett, ezt is egyenként kell hímezni, úgy adja ki szépen az átmeneteket.

Timici írta...

köszi:o) akkor jól gondoltam, de ennek tükrében még inkább gratulálok a haladáshoz, mert szerintem az Xenkénti öltésekkel sokkal lassabb a munka vagy csak nekem:S

Zsófi írta...

De szép lesz! Nagyon jól állsz vele! (Edit,lehet, hogy nagyon lüke kérdés, megkérdezhetem, hogy mi az, hogy x-enként? Milyen ha nem x-enként?)

Barbi írta...

Ó, de szép! Nagyon jól haladsz!

Márti írta...

... beállok a sorba... :)))
NEKEM IS NAGYON TETSZIK, OLYAN SZÉP LESZ!!! Olyan jó mástól kedvet kapni egy-két mintához!!!
Akár a lovacskádhoz!!! Az is nagyon ösztönző volt ám!!! ;)
Te is a Praktika Textilfigurák könyvéből szedted a szabásmintáját?!
A Te lovacskád kicsit másabb, változtattál a szabásmintáján?!
A sörényét és a farkát, hogy szoktad rávarrni?!
Köszi!!!! :)))))