2009. január 23., péntek

Meseház készen

Tegnap este, amíg Meg Ryan és Kevin Kline a francia csókkal bajlódtak - hmm, nem rossz elfoglaltság az sem... - azalatt készen lettem a házikómmal. A feliratot magyarra változtattam, szerencsére sikerült olyan szöveget szerkesztenem, ami szintén H betűvel kezdődik, így megtarthattam a házikós kezdőbetűt is. Azt tervezem, hogy egy Mesefalu lesz az egyik falon, aminek ez lesz az első házikója.

Yestarday evening, while Meg Ryan and Kevin Kline had a French Kiss - it wasn't a bad habit - I was just building my house ... and it's finished! I translated the text into Hungarian language fortunately found a text beginning with the same letter. (The meaning is: Once upon a time...) So, it's the first item of my Fairy tale-village.

38 megjegyzés:

baboo írta...

Ez nagyon klassz ötlet, sok sikert a szerkesztgetéshez! jah, és már az első darab is nagyon mutatós! :)

jutka írta...

Szép lett és nagyon jó ötlet ez a szöveg. Gratulálok!

martimez írta...

Én sem szeretem az angol szöveget,de sok meg "béna" lenne lefordítva,mint a nagy angol slágerek,magyarul...de te ezt olyan jól kitaláltad,hogy nem hangzik bután,inkább klassz lett.

Csilla böködéje írta...

tetszik a magyar szöveg és szép lett a kép. Szeretem ezeket a színeket.

Szentpyr írta...

Ediiit, ez nagyon jó!!! Persze hogy én is kokettáltam/ok ezzel a szép házikóval és egyre csak azon törtem a fejem, hogy hogyan lehetne magyarítani a szöveget... és tessék! Nekem nagyon-nagyon tetszik! Alig várom a mesefaludat!!!

Nina írta...

Tök jól megoldottad a magyar szöveget ;)
Hamarosan én is mutatom készen :)
Tényleg villám sal volt :D
Bezzeg a quaker nem lesz az :D

Abile írta...

Nagyon gyors voltál! Gratulálok! :o) Az enyém most szegény parkolópályára került, amíg elkészültem az ajándékkal.
:o(
Na de majd holnaptól!!

Timici írta...

szuper lett, tetszik a felirat és nagyon jó a mesefalu ötlet, gratulálok!

Edige írta...

Sokáig törtem a fejem a magyar szövegem, mert az eredetit sehogy sem tudtam jól lefordítani. Aztán rájöttem, hogy nem is kell... Már több házikós képem van, tervben van még egy pár elkészítése. Csinálok egy másikat is, "Itt a vége, fuss el véle." felirattal és két oldalt ez fogja majd közre a házikó-kollekciómat. Persze teljesen be vagyok sózva az ötlettől, úgyhogy a következő hímzésem is biztosan házikó lesz!

Monika írta...

Ez valami csoda!!!!!!
Külön kedves számomra,hogy magyarul hímezted rá az irományt!!!!!!!!!:)

Naomi írta...

Fantasztikus vagy, Edige! Fantasztikus az ötlet, fantasztikusan szép lett!!! Alig várom a Mesefalu következő házikóját!!! :o)

Rain írta...

Nagyon szép lett, és a felirat is nagyon klassz! Kíváncsian várom a mesefalu többi tagját!

Ildibildi írta...

Nagyon tuti lett! És csak csatlakozni tudok a többiekhez: remekül megoldottad a magyar feliratot.

Márti írta...

El vagyok ájulva.... :))))

nöné írta...

Egyre jobban tetszenek nekem ezek a házikós hímzések! Meg kellene talán két kendőkötés között ezzel is próbálkoznom?
Nagyon szép lett, a szöveg pedig így az igazi! Csak így tovább!

Carol Anna írta...

Gratulálok! Nagyon szép lett! Ügyes vagy! Klasszul megoldottad a feliratot!
Én is kíváncsian várom a következő házikódat!

Clinique-Bogi írta...

Editka!

Hűűűűűűű meg haaaaaaaa!!
Nagyon-nagyon jó! Mondhatni tökéletes.
Gratulálok!

Szecsi írta...

De jó ötlet ez a mesefalu!!!!
A hímzés nagyon klassz és tényleg irtó gyorsak voltatok!

Melinda írta...

Én is el vagyok "ájulva"!!Nagyon jól kitaláltad a magyar feliratot!
nekem ugyan kinn lóg a falon,de az uram akárhányszor ránéz,mingig megjegyzi,miért nem magyarul van a szöveg? bakker...meg se mutatom neki,mert még leszedi:))

Lorix írta...

Nekem is nagyon tetszik, és szuper ötlet a falu elkészítése is! Kíváncsian várom a következő ötletedet :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Szuper lett! És a magyar szöveg nagyon tetszik. Ügyes vagy!

Zsófi írta...

Remek lett! Szuper a magyar felirattal...alig várom a falut:)

Ibcsy írta...

Nagyon szép lett. Nekem jobban bejönnek a magyar szövegek.

maca írta...

Magyar hímzés, MAGYAR szöveg.
Gratulálok. Nagyon tetszik. Meg kérdezhetem, hol lehet esetleg a letölthető mintáját megtalálni?

unikat írta...

Hogy ez mennyire ötletes lett! Nagyon várom, hogy lássam a falut is.
Ez igazán jó ötlet volt!

Tigrislilijom írta...

Szívmelengető, és nagyon huncut megoldás, hogy az anyanyelv kacsint vissza. Nagyon tetszik, jól a közepébe találtál!
(Eddig nem annyira tetszettek a keresztszemesek, de már kezd bizseregni az ujjam...:-))

Patrimama írta...

Gratulálok, ötletes a szöveg!

zazálea írta...

Edige, én annyira irigy vagyok, hát hogyan tudsz ilyen szépeket. Ez annyira kedves!

Laci írta...

csodas lett es a szoveg is nagyon jol megy vele! Gratulalok

Barbi írta...

Gyönyörű lett! Vedd át a díjadat nálam! :)

Zsukkata írta...

Hihetetlenül szép, csak csatlakozni tudok az előttem levő 30 Megjegyzőhöz :o)

Edige írta...

Köszönöm szépen mindenkinek. Nem is gondoltam volna, hogy erre a képre ennyi bejegyzés születik majd...

Jucus írta...

Szuper lett! Ez a magyarosítás nagyon jól sikerült!

Timici írta...

Edit, kérlek nézz be hozzám,köszi:o)

Naomi írta...

Drága Edit!
Játszunk egyet... :o) Várlak!

F.Gina írta...

Ez nagyon tetszik, főleg így magyarul !

Edige írta...

Köszönöm Gina!

Névtelen írta...

Gratulálok,nagyon szép lett!Jó,hogy ide jöttem,végre láthatom a szépséges munkáidat:-)